8 potravin pro vaše zdraví - koment·¯e

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 31.3.2014 22:24 - www.leky-poradna.cz

Velice zjednodušený seznam a zaměřený jen na jeden druh potravin:
- česnek je kvalitní antivirotikum, o antimykotických účincích lze debatovat, spíše je důležité se vyhýbat potravinám s cukrem, ovšem česnek by skutečně neměl v jídelníčku chybět, například proto, že příznivě působí na kardiovaskulární systém
- rajčata jsou důležitá hlavně pro svůj obsah lykopenu, ale měla by být čerstvá a ne vybledlá ze supermarketu
- avokádo je zbytečně drahou alternativou běžně dostupných pokrmů, které také způsobují snižování hladiny cholesterolu (ořechy, semínka, ryby, ale i pohyb...)
- kapusta je významným zdrojem železa, ovšem v méně stravitelné formě v porovnání s masem
- špenát může kvůli obsahu kyseliny listové zadělat na pěkný zánět u lidí, kteří mají dnu
- člověk by musel sníst obrovské množství konopných semínek, aby přijal stejné množství bílkovin, jako například z jedné porce tuňáka (či jiné ryby), případně jakéhokoliv masa, a nebo například z hrsti mandlí
- papriky jsou opravdu jednou z nejbohatších zelenin na vitamíny a karotenoidy, ale zároveň často obsahují hodně fosfátů z neekologického zemědělství, takže všeho s mírou..

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 31.3.2014 22:24 - www.leky-poradna.cz

Velice zjednodušený seznam a zaměřený jen na jeden druh potravin:
- česnek je kvalitní antivirotikum, o antimykotických účincích lze debatovat, spíše je důležité se vyhýbat potravinám s cukrem, ovšem česnek by skutečně neměl v jídelníčku chybět, například proto, že příznivě působí na kardiovaskulární systém
- rajčata jsou důležitá hlavně pro svůj obsah lykopenu, ale měla by být čerstvá a ne vybledlá ze supermarketu
- avokádo je zbytečně drahou alternativou běžně dostupných pokrmů, které také způsobují snižování hladiny cholesterolu (ořechy, semínka, ryby, ale i pohyb...)
- kapusta je významným zdrojem železa, ovšem v méně stravitelné formě v porovnání s masem
- špenát může kvůli obsahu kyseliny listové zadělat na pěkný zánět u lidí, kteří mají dnu
- člověk by musel sníst obrovské množství konopných semínek, aby přijal stejné množství bílkovin, jako například z jedné porce tuňáka (či jiné ryby), případně jakéhokoliv masa, a nebo například z hrsti mandlí
- papriky jsou opravdu jednou z nejbohatších zelenin na vitamíny a karotenoidy, ale zároveň často obsahují hodně fosfátů z neekologického zemědělství, takže všeho s mírou..

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *