7 známek, že cvičíte příliš mnoho - koment·¯e

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 3.1.2013 14:29 - nbd

Líbí se mi, že vaše články jdou rovnou k věci a nejsou zdlouhavé. V dnešní době nemá člověk čas číst dlouhé články.

reagovat 3.1.2013 15:56 - !

Jěště by to chtělo doučit se gramatiku: "nabytí energií" = nabití energií

reagovat 14.1.2013 14:21 - Jupík

Myslím, že přetrénovanost normálním lidem nehrozí. To jen magoři, co chtěj bejt všude první, ničej svý tělo. Občas ani extrémní zátěž např. i víc než 16 hodin trvající vysokohorská makačka, není na závadu - ale druhý den je třeba odpočinek. Upozorňuji, že kupodivu zde váha neklesne, tělo drží až 3-4 dny vodu. Zhubne se až po nejméně 4-5 denní zátěži á 8 hodin (asi 2-3kg), přičemž se průběžně jíst musí. Platí, že při takové zátěži únava vzrůstá s počtem dní, člověk slábne, už po týdnu toho má dost. Proto je lepší dělat přechody jen do 5 dní.

reagovat 29.8.2013 19:54 - Dubová koza

Rakev by byla pasé, zato koza taky.

reagovat 29.7.2014 21:15 - Fifinka

V začátcích je třeba dát pozor hlavně na klouby. Od věci také není výživa svalů a kloubů a pestrá strava, dostatek tekutin. Já na klouby navíc beru Colafit, docela pomáhá.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 3.1.2013 14:29 - nbd

Líbí se mi, že vaše články jdou rovnou k věci a nejsou zdlouhavé. V dnešní době nemá člověk čas číst dlouhé články.

reagovat 3.1.2013 15:56 - !

Jěště by to chtělo doučit se gramatiku: "nabytí energií" = nabití energií

reagovat 14.1.2013 14:21 - Jupík

Myslím, že přetrénovanost normálním lidem nehrozí. To jen magoři, co chtěj bejt všude první, ničej svý tělo. Občas ani extrémní zátěž např. i víc než 16 hodin trvající vysokohorská makačka, není na závadu - ale druhý den je třeba odpočinek. Upozorňuji, že kupodivu zde váha neklesne, tělo drží až 3-4 dny vodu. Zhubne se až po nejméně 4-5 denní zátěži á 8 hodin (asi 2-3kg), přičemž se průběžně jíst musí. Platí, že při takové zátěži únava vzrůstá s počtem dní, člověk slábne, už po týdnu toho má dost. Proto je lepší dělat přechody jen do 5 dní.

reagovat 29.8.2013 19:54 - Dubová koza

Rakev by byla pasé, zato koza taky.

reagovat 29.7.2014 21:15 - Fifinka

V začátcích je třeba dát pozor hlavně na klouby. Od věci také není výživa svalů a kloubů a pestrá strava, dostatek tekutin. Já na klouby navíc beru Colafit, docela pomáhá.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *